середа, 13 лютого 2013 р.

модуль 3



Забезпечення оволодіння учнями математичною мовою, розуміння ними математичної символіки, математичних формул і моделей як таких, що дають змогу описувати загальні властивості об’єктів, процесів та явищ;


Формування системи функціональних понять, умінь використовувати функції та їх графіки для характеристики залежностей між величинами, опису явищ і процесів;

Розвивати навички використання формули руху; Навчити застосовувати їх до розв’язання задач складанням системи рівнянь

Як знайти швидкість за течією, проти течії, власну швидкість човна?

Як впливає течія на швидкість човна?
Як можна виразити швидкість човна за течією? 
Як можна виразити швидкість човна проти течії? 
Якщо збільшується час, що відбувається зі швидкість? 
Якщо збільшується швидкість, як змінюється час?

Немає коментарів:

Дописати коментар